Regulamin
Regulamin sklepu internetowego INT.DESIGNERS to zbiór zasad, który ma Państwu pomóc poznać zasady funkcjonowania sklepu internetowego, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, nasze prawa i obowiązki oraz prawa i obowiązki Państwa jako naszych Klientów
Niniejszy Regulamin dotyczy realizacji sprzedaży towarów oraz świadczenia usług za pośrednictwem serwisu internetowego https://intdesigners.com.pl
Regulamin jest powszechnie dostępny, a każdy z Użytkowników serwisu ma bezpłatny dostęp do jego treści.
§ 1. INFORMACJE O SERWISIE:
Właścicielem serwisu intdesigners.com.pl jest: Katarzyna Bereda prowadząca działalność gospodarczą pod firmą INT. DESIGNERS KATARZYNA BEREDA, ul. Malwowa 5a, 04-878 Warszawa, NIP: PL9521913386.
Dane do kontaktu Użytkowników serwisu:
Kontakt za pośrednictwem serwisu: https://intdesigners.com.pl/kontakt/
Numer telefonu: + 48 22 615 81 95
§ 2. SŁOWNICZEK:
CENA- jest to wartość jednostkowa brutto oferowanego towaru. Oznacza kwotę pieniężną jaką Klient musi zapłacić za zakup jednej sztuki oferowanego i konkretnie przez siebie wybranego towaru bez kosztów dostawy. Ceny mogą ulegać zmianie dlatego strony umowy wiąże ta cena, która wyświetla się w momencie dokonywania przez Klienta zakupu.
DZIEŃ ROBOCZY- to dzień przypadający od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni w Polsce oznaczonych jako ustawowo wolne od pracy.
KLIENT- użytkownik serwisu dokonujący transakcji zakupu towarów znajdujących się w ofercie serwisu.
KONSUMENT- konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 tj. ze zm.).
KONTO KLIENTA- część serwisu umożliwiająca Klientowi korzystanie z funkcjonalności sklepu takich jak: dokonywanie zakupów, śledzenie procesu przygotowania i wysyłki dokonywanych przez Klienta zakupów, płatności i przebieg transakcji, historię zamówień, odstąpienie od umowy, komunikację ze Sprzedającym.
KOSZTY DOSTAWY- to wartość jaką uiścić musi Klient w celu otrzymania zakupionych towarów. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia i wartości towarów zakupionych przez Klienta.
KOSZYK- oznacza funkcję serwisu służącą do gromadzenia wybranego przez Klienta towaru, dokonywania zmian w wyborze przed zakończeniem transakcji przez usuwanie wybranych towarów.
MANUFAKTURA- zakłady produkcji przemysłowej opartej na technice ręcznej, w których produkowane są wyroby znajdujące się w ofercie Serwisu. Współpracujemy z następującymi producentami i manufakturami:
1) SHAWS – zlewy ceramiczne ręcznie wykonywane na zamówienie Klientów według tradycyjnych technik. Produkowane na indywidualne zamówienie Klienta, mogą stanowić towar indywidualny, który może zostać dostosowany do specyfikacji Klienta według danych dostępnych w Serwisie. Dodatkowo Manufaktura ta w swojej ofercie ma akcesoria, które w przypadku zakupu sprowadzamy dla Państwa indywidualnie.
2) PERRIN&ROWE – wyroby mosiężne – krany, baterie, prysznice, akcesoria kuchenne i łazienkowe. Odlewane, składane i polerowane ręcznie. Stanowią towar indywidualny, produkowany według specyfikacji Klienta i na Państwa indywidualne zamówienie.
3) VICTORIA+ALBERT – wanny i umywalki, akcesoria wykonywane w RPA. Możliwa jest personalizacja zamówienia poprzez zastosowanie indywidualnego malowania na jedną z 200 dostępnych w palecie barw albo wykonanie otworów montażowych. Towary takie stanowią towar indywidualny, produkowany według specyfikacji Klienta. Produkty tej Manufaktury są produktami ofertowymi jednak nasz Sklep sprowadza je na Państwa indywidualne zamówienie.
4) RIOBEL – baterie kuchenne i łazienkowe, prysznice, akcesoria kuchenne i łazienkowe wykonywane w Kanadzie. Produkty tego producenta są produktami ofertowymi jednak nasz Sklep sprowadza je na Państwa indywidualne zamówienie.
POLITYKA PRYWATNOŚCI- dokument stworzony i wdrożony przez właściciela serwisu, zawierający informacje dla Użytkowników i Klientów dotyczące gromadzenia i przetwarzania przez właściciela serwisu danych osobowych Użytkowników i Klientów. Polityka prywatności dostępna jest na stronie internetowej serwisu: www.intdesigners.com.pl.
POLITYKA COOKIES- dokument stworzony i wdrożony przez właściciela serwisu, zawierający informacje dla Użytkowników i Klientów dotyczące plików cookies wykorzystywanych przez Serwis. Polityka cookies dostępna jest na stronie internetowej serwisu: www.intdesigners.com.pl.
PRODUCENT- osoba lub podmiot (fizyczny lub prawny), która wytwarza, projektuje lub zleca wytworzenie produktu i dostarcza go do sprzedaży dla Klientów Serwisu. Producentami są także MANUFAKTURY.
SERWIS- oznacza serwis internetowy posiadający funkcjonalność sklepu internetowego, udostępniony w Internecie pod adresem domeny www.intdesigners.pl i zarządzany przez właściciela Serwisu.
TOWAR- oznacza elementy wyposażenia wnętrz znajdujące się w ofercie sklepu internetowego i przedstawione Użytkownikom w celu ich sprzedaży za oznaczoną cenę na warunkach objętych niniejszym Regulaminem. W Serwisie oferowana jest sprzedaż dwóch rodzajów Towarów – produkowanych na indywidualnie na zamówienie Klienta oraz takich, które dostępne są w ramach produkcji seryjnej Producenta.
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA- oznacza ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796.)
UŻYTKOWNIK- osoba, która korzysta z Serwisu.
ZAKUP- oznacza zawarcie umowy sprzedaży Towaru znajdującego się w ofercie Serwisu pomiędzy właścicielem serwisu a Klientem. Jeżeli Klientem jest Konsument lub przedsiębiorca, któremu przysługują prawa Konsumenta Zakup ma charakter umowy zawieranej na odległość w rozumieniu Ustawy o Prawach Konsumenta.
ZAMÓWIENIE- to rezerwacja towarów znajdujących się w ofercie Serwisu lub zlecenie wytworzenia produktów indywidualnych wyrabianych życzenie Klienta – dokonywana przy wykorzystaniu Serwisu z wyliczeniem ich ceny jednostkowej i łącznej wartości oraz sposobu i kosztów dostawy realizowana na zasadach opisanych w Regulaminie.
§ 3. USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ SERWIS:
1. W ramach prowadzonego Serwisu świadczone są następujące usługi:
a) wyświetlanie strony Serwisu,
b) możliwość wyszukiwania i przeglądania powszechnie dostępnych podstron Serwisu,
c) możliwość zapoznania się z opisem i zdjęciami Towarów zamieszczonymi na powszechnie dostępnych podstronach Serwisu,
d) możliwość dokonania zakupu Towaru zamieszczonego do sprzedaży za pośrednictwem Serwisu,
e) udostępnienie Użytkownikowi możliwości założenia Konta Klienta i zachowanie danych dotyczących składanych zamówień,
f) możliwość komunikowania się z Serwisem za pośrednictwem podstrony: KONTAKT.
2. Usługa Serwisu świadczona jest przez czas nieoznaczony, od momentu wyświetlenia przez Użytkownika strony serwisu do momentu jej opuszczenia.
3. Usługa Serwisu świadczona jest dla wszystkich Użytkowników, nie wymaga uprzedniej rejestracji i zakładania konta. Korzystanie z Serwisu jest bezpłatne, z wyjątkiem dokonania zamówienia i realizacji płatności za zakup Towarów. Użytkownik ponosi koszty połączenia i korzystania z sieci Internet, zgodnie z treścią umowy łączącej Użytkownika z jego operatorem telekomunikacyjnym (dostawcą Internetu).
4. Użytkownik nie może korzystać z Serwisu oraz Usług w sposób powodujący zakłócenie jego funkcjonowania.
5. Użytkownik nie może korzystać z Serwisu w sposób sprzeczny z Regulaminem oraz przeznaczeniem Serwisu.
§ 4. WARUNKI TECHNICZNE WYMAGANE DO KORZYSTANIA Z SERWISU I RYZYKA:
1. Korzystanie z Usług, w tym korzystanie z Serwisu możliwe jest pod warunkiem podłączenia do Internetu oraz dysponowania przez Użytkownika odpowiednim systemem teleinformatycznym, tj.: system Windows lub Mac OS, Android, iOS.
2. Właściciel Serwisu stosuje następujące metody i środki techniczne służące wykrywaniu błędów we wprowadzanych danych w ramach rejestracji w Serwisie, składania Zamówień oraz przesyłania formularza kontaktowego:
a) weryfikacja poprawności wprowadzonych danych,
b) mechanizm autokompletacji danych,
c) mechanizm wpisywania hasła,
d) metoda potwierdzania poprawności wprowadzonych danych i zamówień.
3. Warunki realizacji zakupu oraz ich akceptacja przez Klienta utrwalone zostają poprzez weryfikację zapoznania się Użytkownika z Regulaminem oraz Polityką Prywatności.
4. Warunki korzystania z Serwisu oraz ich akceptacja utrwalone zostają poprzez weryfikację zapoznania się Użytkownika z Polityką Cookies.
5. Korzystanie z Serwisu wiąże się z ryzykiem złamania zabezpieczonego systemu teleinformatycznego w celu pozyskania danych osobowych lub innych informacji.
§ 5. ZAŁOŻENIE KONTA KLIENTA:
1. Rejestracja profilu Klienta odbywa się poprzez oznaczenie swojej nazwy użytkownika lub podanie adresu e-mail oraz ustanowienie własnego indywidualnego hasła dostępu. Wprowadzone dane profilowe mogą zostać zapamiętane na urządzeniu o ile Użytkownik wyrazi zgodę. Dodatkowo Użytkownik podaje dane adresowe w celu realizacji dostawy oraz numer telefonu dla umożliwienia kontaktu w trakcie realizacji zamówienia.
2. Zakładanie konta Klienta odbywa się z poziomu podstrony: https://intdesigners.com.pl/konto/.
3. Konto zakładane jest jednorazowo. Następnie po założeniu konta korzysta się z niego poprzez procedurę logowania czyli wprowadzenie loginu i hasła.
4. Użytkownik akceptuje treść Regulaminu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola zamieszczonego w ramach formularza rejestracyjnego. Niewyrażenie przez Użytkownika zgody na treść Regulaminu uniemożliwia kontynuację procedury rejestracji w Serwisie, założenie konta a dalej dokonywanie zakupów.
5. Na jeden adres mailowy można zarejestrować tylko jedno konto. Aktywacja konta jest równoznaczna z zawarciem przez Użytkownika z właścicielem Serwisu umowy o świadczenie usług serwisu.
§ 6. Umowa Serwisu:
1. Umowa o świadczenie Usługi Serwisu zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
2. Użytkownik posiadający aktywowane konto może rozwiązać umowę o świadczenie usług w każdym czasie poprzez likwidację konta użytkownika. W celu likwidacji konta należy skontaktować się z Administratorem.
3. Właściciel Serwisu może wypowiedzieć Umowę o świadczenie usług serwisu ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Klienta postanowienia Regulaminu, przepisów prawa lub praw albo dóbr innych Użytkowników.
4. Właściciel Serwisu uprawniony jest do zlikwidowania konta Klienta, a tym samym rozwiązania umowy w przypadku kiedy Klient prowadzi działania zagrażające bezpieczeństwu Serwisu za uprzednim powiadomieniem wysłanym na adres mailowy wskazany przy rejestracji konta o zamiarze likwidacji konta na co najmniej 7 dni przed likwidacją.
5. W przypadku gdyby na dzień likwidacji konta Klient miał niezrealizowane zamówienie, likwidacja następuje po zrealizowaniu zamówienia.
§ 7. ZAKUPY:
1. Złożenie Zamówienia i zakup towarów wymaga posiadania aktywnego Konta Klienta w Serwisie.
2. Klient może dokonywać zakupów za pośrednictwem Serwisu każdego dnia tygodnia nieograniczonym zakresie. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu.
2. Dokonanie zakupu możliwe jest po zalogowaniu się do Konta Klienta. Następnie Klient wchodzi na podstronę wybranego Towaru i dodaje go do koszyka poprzez naciśnięcie właściwego przycisku znajdującego się obok Towaru. Czynność ta może być wykonana kilkukrotnie w ramach jednego zamówienia. Klient może dokonać zakupu kilku różnych lub kilku identycznych Towarów w ramach jednego Zamówienia.
3. Po umieszczeniu w koszyku wszystkich wybranych Towarów, na dalszych podstronach Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy spośród przewidzianych propozycji oraz sposobu płatności za Towar. Dane do dostawy wpisywane są automatycznie zgodnie z danymi wskazanymi w rejestracji konta. W następnym etapie Klient powinien zaakceptować Regulamin Serwisu. Odmowa akceptacji Regulaminu uniemożliwia realizację Zamówienia. Klient ma możliwość zmiany danych adresowych wpisanych automatycznie w powyżej opisany sposób do formularza Zamówienia.
4. Zaakceptowanie Regulaminu jest równoznaczne z zakończeniem procedury zakupu i powoduje powstanie po stronie Klienta obowiązku zapłaty za Towar wraz z kosztami dostawy.
5. Po otrzymaniu zamówienia właściciel Serwisu weryfikuje czy podczas procedury zamawiania nie nastąpiły zmiany stanów magazynowych lub inne uniemożliwiające jego realizację. Jeżeli zamówienie może zostać zrealizowane Klient otrzymuje potwierdzenie na adres mailowy podany przy zakładaniu konta w Serwisie. Przesłanie potwierdzenia realizacji zamówienia stanowi potwierdzenie zawarcia umowy- woli realizacji transakcji zakupu przez obie strony.
§ 8. PŁATNOŚCI:
1. Klient może dokonać płatności za Zamówienie w następujący sposób:
a) płatność przelewem na rachunek Sklepu
b) płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu Tpay, AppelPay, GooglePay
c) płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu BLIK
2. W przypadku realizacji przelewu na rachunek bankowy Sklepu o numerze:
64 1020 1127 0000 1102 0435 1581. Klient jest zobowiązany do jego dokonania w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku niedochowania tego terminu Zamówienie zostaje anulowane.
3. Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
– Visa
– Visa Electron
– Mastercard
– MasterCard Electronic
– Maestro
§ 9. DOSTAWA TOWARU:
1. Dostawa Zamówień realizowana jest pod adres wskazany przez Klienta. Dostawy realizowane poza terytorium RP wymagają odrębnych ustaleń co do terminu i kosztów dostawy.
2. W ramach realizacji Zamówienia możliwe są następujące formy dostawy:
a) „Dostawy paletowe” – dostawa realizowana przez firmę KUEHNE+NAGEL pod adres Klienta wskazany w zamówieniu, dotyczą towarów ceramicznych lub zamówień w większych ilościach lub gabarytowych.
b) „Dostawy pudełkowe” – dostawa akcesoriów lub mniejszych/pojedynczych elementów zamówionych przez Klienta, realizowana za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ usługi POCZTEX na wskazany przez Klienta adres. Koszty dostawy określane są indywidualnie w zależności od ilości zamówienia oraz miejsca dostawy.
3. W ramach realizacji zamówienia gwarantujemy dostarczenie produktów pod wskazany w adresie budynek. Ze względu na wagę towarów wniesienie produktu do lokalu może wymagać pomocy, dlatego prosimy aby przy odbiorze zapewniona była pomoc dwóch osób.
4. Czas realizacji Zamówienia uzależniony jest od czasu niezbędnego do wykonania produktu lub jego sprowadzenia z uwagi na to, że każdy Towar wytwarzany lub sprowadzany jest na zamówienie złożone przez Klienta w Manufakturze.
5. W związku z dokonaniem Zamówienia Klient zobowiązuje się do zapłaty łącznej wartości zamówionych Towarów oraz pokrycia kosztów dostawy o ile zostaną one doliczone.
6. Wszystkie Ceny Towarów oraz Koszty Dostawy Towaru podawane w Serwisie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług (VAT).
7. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty Ceny oraz Kosztów Dostawy przed dostarczeniem Towaru (przedpłata).
8. Dokonanie płatności potwierdzane jest fakturą wystawioną na rzecz Klienta.
9. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie Towary wybrane do Zamówienia zostały dostarczone do Klienta, chyba że Zamówienie realizowane jest partiami – w takim przypadku na każdą część Zamówienia może zostać wystawiona odrębna faktura VAT.
10. W celu otrzymania faktury Klient musi podać następujące dane: imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby, numer NIP (w przypadku przedsiębiorcy).
11. Do realizacji zamówienia przystępujemy dopiero po zaksięgowaniu płatności za złożone zamówienie.
§ 10. ODSTĄPIENIE OD UMOWY:
1. Każdemu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na podstawie złożonego zamówienia w terminie do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do zachowania wskazanego terminu wystarczy złożenie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
2. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy zamówień, które obejmują Towary indywidualne, wykonywane na zamówienie Klienta. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, konsument nie ma prawa do zwrotu takich produktów, ponieważ ich personalizacja lub wykonanie na specjalne zamówienie utrudnia dalszą odsprzedaż przez przedsiębiorcę.
3. Aby dokonać skutecznego odstąpienia od umowy (zamówienia) Klient musi dostarczyć Właścicielowi Serwisu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone w następujący sposób: pisemnie drogą pocztową na adres właściciela serwisu, pisemnie osobiście na adres właściciela serwisu, pocztą elektroniczną na adres: sklep@intdesigners.com.pl lub za pośrednictwem formularza dostępnego na Koncie Klienta.
Oświadczenie o odstąpieniu może być sporządzone własnoręcznie lub na formularzu dołączonym do Zamówienia.
4. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną właściciel Serwisu niezwłocznie prześle Klientowi pocztą elektroniczną potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
5. Klient, który złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż 14 (czternaście) dni od dnia odstąpienia, dokonania zwrotu Towaru na rzecz właściciela Serwisu na swój koszt i ryzyko. Do zachowania powyższego terminu wystarczy odesłanie lub dostarczenie Towaru przed jego upływem.
6. W razie dokonania skutecznego i terminowego zwrotu Towaru Klient uzyska – w terminie do 10 dni – zwrot ceny Towarów. Zwrot kosztów nastąpi w tej samej formie w jakiej dokonano zapłaty.
7. Nie jest możliwe odstąpienie od umowy, w której przedmiotem zamówienia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają połączone z innymi rzeczami lub których struktura została w jakikolwiek sposób naruszona.
8. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy o świadczenie Usługi Serwisu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Termin do odstąpienia biegnie od dnia zawarcia umowy. Sposób poinformowania o odstąpieniu jest identyczny z tym, który został opisany w punkcie 3 powyżej.
9. W przypadku złożenia przez Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną właściciel Serwisu niezwłocznie prześle Użytkownikowi pocztą elektroniczną potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Usługi Serwisu.
§ 11. WADY TOWARU:
1. Wszystkie Towary sprzedawane przy wykorzystaniu Serwisu są wolne od wad prawnych oraz zostały zgodnie z prawem wprowadzone do obrotu.
2. Właściciel Serwisu odpowiada względem Klienta z tytułu wad fizycznych i prawnych Towaru (odpowiedzialność z tytułu rękojmi).
3. W razie wykrycia wady dostarczonego Towaru Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji dotyczącej Towaru, w szczególności w przypadku skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi. Reklamacja może zostać złożona w dowolny sposób, także za pośrednictwem Konta Klienta. W reklamacji należy wskazać dane identyfikujące Klienta, takie jak jego imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny.
4. Klient wraz z reklamacją powinien dostarczyć lub odesłać reklamowany Towar, chyba że ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione. Sklep zastrzega sobie możliwość poproszenia Klienta o przesłanie zdjęć zgłoszonej wady przed odesłaniem towaru.
5. Koszty dostarczenia reklamowanego Towaru w razie uznania reklamacji zostają pokryte przez Serwis.
6. Sklep zastrzega sobie możliwość dokonania inspekcji u Klienta po zgłoszonej reklamacji celem jej weryfikacji i uniknięcia koszów i ryzyka przesłania towaru.
7. W przypadku kiedy Towar pomimo uznania reklamacji nie zostanie odesłany do Serwisu w okresie do 3 miesięcy od zgłoszenia reklamacji Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów zakupu reklamowanego Towaru.
8. Klient proszony jest o dołączenie do zgłoszenia reklamacji także dowodu zakupu (np.: paragonu, faktury, potwierdzenia przelewu lub zapłaty) i opisu uszkodzeń wraz z fotografiami.
9. Właściciel Serwisu ma 14 dni na ustosunkowanie się do złożonej reklamacji.
§12. GWARANCJA PRODUCENTA:
1. Właściciel Serwisu jest sprzedawcą Towarów, nie jest ich producentem.
2. Właściciel Serwisu wydaje Klientowi dokument gwarancji producenta Towaru, o ile gwarancja taka została udzielona. Warunki gwarancji oraz okres obowiązywania opisany jest w dokumencie gwarancji wydanym przez Producenta i dostarczonym Klientowi wraz z Zamówieniem.
3. Ewentualne roszczenia z gwarancji Klient może zgłosić bezpośrednio do Producenta.
4. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru mogą być realizowane niezależnie od uprawnień wynikających z warunków gwarancyjnych producenta. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
5. Sklep zastrzega sobie możliwość dokonania inspekcji u Klienta po zgłoszeniu roszczenia z tytułu gwarancji celem jej weryfikacji i uniknięcia koszów i ryzyka przesłania towaru.
§13. REKLAMACJE DOTYCZĄCE ŚWIADCZENIA USŁUG SERWISU:
1. Użytkownik uprawniony jest do składania reklamacji dotyczących świadczenia Usług przez właściciela Serwisu.
2. Reklamacja może zostać doręczona właścicielowi Serwisu w dowolny sposób, na przykład za pośrednictwem serwisu pod adresem: reklamacje@intdesigners.com.pl w formie pisemnej poprzez przesłanie / dostarczenie na adres właściciela Serwisu lub za pośrednictwem Konta Klienta.
3. Reklamacja powinna zawierać przynajmniej: imię i nazwisko osoby składającej reklamację oraz opis przyczyny reklamacji.
4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania, a odpowiedź zostanie przesłana na adres mailowy podany w zgłoszeniu lub pisemnie na adres Użytkownika.
§14. SPOSOBY POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW:
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych:
a) powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów;
b) Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowej;
c) Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
2. Wszelkie spory wynikłe pomiędzy konsumentem a właścicielem Serwisu, o ile związane są z korzystaniem z Serwisu, mogą zostać poddane przez Użytkownika procedurze pozasądowego rozstrzygania sporów z wykorzystaniem Platformy ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem internetowym . Korzystanie z Platformy ODR jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Użytkownika będącego konsumentem i następuje zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
§15. DANE OSOBOWE:
Zasady pozyskiwania, gromadzenia, przetwarzania i przechowywania danych osobowych przez właściciela Serwisu określone są w Polityce Prywatności na stronie Serwisu.
§16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Niniejsza wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 01.09.2025 r.
2. Sprzedawca może dokonać zmiany w Regulaminie w przypadku:
a) rozpoczęcia dostarczania przez Sprzedawcę nowych usług, modyfikacji usług dotychczas dostarczanych lub zaprzestania ich dostarczania;
b) dokonania technicznej modyfikacji Sklepu wymagających dostosowania do nich postanowień Regulaminu;
c) zmiany przepisów wpływające na zasady działania Serwisu.
3. W przypadku zmiany Regulaminy Właściciel Serwisu poinformuje o dokonaniu zmiany Regulaminu na stronach Serwisu oraz poprzez przesłanie Użytkownikom posiadającym aktywowane konto informacji o zmianie Regulaminu wraz z jednolitym tekstem Regulaminu pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w ramach Konta Klienta. Uważa się, że Użytkownik wyraził zgodę na nową treść Regulaminu, jeżeli nie wypowiedział Umowy w terminie do 14 (czternastu) dni od otrzymania pocztą elektroniczną informacji o zmianie Regulaminu, o której mowa w zdaniu poprzednim.
4. Zmiana Regulaminu nie znajduje zastosowania do Umów Sprzedaży zawartych przed dokonaniem danej zmiany Regulaminu.
5. Załącznikiem do Regulaminu są:
Formularz odstąpienia od umowy
Formularz reklamacji